Wednesday, February 2, 2011

boleh aku pergi ??

okey , aku pon tak paham dengan aku sebenarnye ! ape yang aku nak sebenarnye ? kenapa dengan aku ya allah ! aku letih degan semua ni ! serious , aku tak paham kenapa kau buat aku macam ni , kau angap aku sampah jew kn ? bile kau perlu aku kau guna , bile kau dah tak perlukan aku . , kau buang . ohh , kau angap aku macam tu yea ? fine ! aku tahu kau HOT , tak macam AWEK kau ni . ta ade sape kenal pun kan kan ? so , kau malu degan aku kan . aku tahu tu , kau tak payah nak explain dekat aku pape pun eh ? A*just jadi diri kau yang sebenar and tak payah nak cover cover kesilapan kau . kau cakap dekat aku ' kau nak off fone segale bagai laa kn ? tibe tibe i terbukak satu wall post you hantar dekat gurl tu 'hm , yelah , u tade kedit ke ? i malas nak online lah sebenar nye hm ,' what all this A ? tell me ? you , i bukan budak yang umur sehari . i dah 18 tahun hidup . kalau i budak yang sehari tu boleh lah you nak tipu die ! kalau u just nak GAME i stopp it okey ? but , kenape i yang you perlu buat macam tu ? kenape A ? i ade buat salah ke dekat you . seriously , after this ! i ta akn replay wall you , i tak akan answer call you and i tak akan replay text you . after this , you never see i'm smile like before this :(

No comments:

Post a Comment

i heart them ♥