Tuesday, February 1, 2011

bhaha , whoaa :D

holla (: haha nak tergelak aku hari ni >.<' okey , act today off . but , today banyak kerja yang perlu aku buat jugak . haihh , off bukan suke suke yea (; today , nak kene pegi beli DSLR pulak for shoot esok . susah sangat nak cari photographer last last aku sendiri yang jadi . bhahaha , agak kelakar . boleh ke aku buat ni ? aku bukan reti bahagian media ni . aku designer lah ! haihh , nak tak nak terpakse buat :( aku pon ajak lah sara(anak aunty aku) pergi teman aku carik DSRL . maklom lah , aku bukan tahu pun dekat mane kedai jual jual bnde bnde ni . tibe tibe mase aku drive tu , aku nmpk sorang makcik ni jual PETAI . muhaha , so aku jadi agak perak skit . sebab selame aku duduk sini jarang aku jumpe org jual PETAI . kalau dekat kl tu ade lahh jugak kan kan ? so , aku berhenti laa *act , aku tak suke pon makan petai . saje gatal tagan , so ! itulah gambar dia yang sempat aku upload (: makcik yang jual tu boleh gelak dekat aku >.<' haihh , *segan aku :/ sbnrnye , aku tak beli pun petai tu . HAHAHHAHA , so teruskan perjalanan pergi carik DSLR . aku tak tahu nak beli ke tak , haihh >.<' nvm , blik rumah dulu pkir pkir dulu . petang nanti kalau nak beli baru pergi balik kedai UNCLE HANDSOME tu . yeahhh <3

No comments:

Post a Comment

i heart them ♥