Wednesday, February 2, 2011

damn ! serious, kenape aku ?

holla , kenape aku ? okey , act malam tadi aku keluar . bukan malam lah pkol 3.00 pagii aku keluar sebab terlampau ternsoin . act , ramai tak bagi aku keluar sebab diorg cakap aku ni POMPUAN tak baik KELUAR PAGI PAGI MACAM NI . aku langsung tak dengar cakap dieorg aku just keluar jew ! okey , aku degil . malam tadi aku drive tak pakai lens or speck . act , aku rabun . tak ape , aku just drive jew selagi aku nmpk jalan . oh , damn ! aku excident ! kereta aku teruk lah jugak . nasib baik aku tak cedera terok if tak ...... hm , now aku just pening sebab kapale terhantuk dekat steraingt .. OH GOD ! kenape aku degil sangat ? kalau aku tak keluar malam tadi , aku tak kan excident :/ tak ape lah , aku accept lah ape yang terjadi dalam hidop aku . aku tak boleh buat ape ape , biarlah aku yang rase semua ni (; sebab aku tak akan menyusahkan korang lagi dah okey ....

No comments:

Post a Comment

i heart them ♥