Wednesday, March 16, 2011

FITRI SYAMIER :)

heyhey :) lame dah tak berbelogger kan ? lappy kene virus bacteria :/ kahkah , ha ! ni nak story pasal sorang boy ni , serious die baik ! die peramah , sweet , pendek , mude and bla bla bla :) ha , ni die laki yang aku cakap tu :-
anak pakcik harun yang selalu mengajar aku erti kesabaraan :) kan kan ? sayang , serious you baik doh :/ you selalu teman i online , walaupun i jarang teman you online :/ soryy you , i busyy :'c aku sayang die doh , sebab die tak macam membe laki aku yang lain . selalu ade mase aku memerlukan someone , aku tak paham kenape die selalu ditingalkan oleh kaum hawa --' padahal die baik , pandai jage hati perempuan :/

tak paham dengan kaum hawa sekarang ni , aku bukan nak memalukan kaum aku sendiri . tapi , kaum hawa lebih memilih lelaki yang HOT , HANDSOME , ADE KERETA and bla bla . korang tak pikir ke ? semua tu tak akan ke mane lah :/

tak ape lah fitri , you sabar jea lah okey ?  ramai yang sayangkan you , termasuk i :) thanks sebab always ade dengan i :) i love you :)

lot of love ,
 ellyna srah shah

1 comment:

i heart them ♥