Sunday, March 20, 2011

almost thinking about this --'

almost i thinking about this :( really really i need somebody to takecare of me :'c OMG ! i just need a true love beb :( aku bukan nak orang mainkan perasaan aku , just aku nak seseorang tu mencintai aku dengan sepenuh hati :/ even , aku ade jumpe due tiga orang ni but aku stil tak boleh terime dieorang . yea lah , baru kenal kan :)

kalau lah aku boleh jumpe kau aku nak cakap yang aku teramat mencintai kau doh ! tapi aku tak boleh , sebab kau pun jauhkan ? beb , nanti kau dah balik kl aku nak jumpe kau :'c really miss you lah capital Z :'(
nvm nvm , if kau bace blog aku kau tahukan yang aku stil sayangkan kau ? and aku stil perlukan kau ?

p/s : capital Z , ILOVEYOUSOMUCHHHHHHHHHHHHHH :* *tak boleh mensoin name die , sebab kami tak ade ape ape lagiiii :'C


No comments:

Post a Comment

i heart them ♥