Tuesday, February 1, 2011

why must me ??

kenape perlu aku ? kenape perlu aku yang hadapi segale ni ? ya allah , aku tak tahu kenape kau bagi cobaan yang berat macam ni :( aku dah dapat lupekan die , tapi kenape kau perlu hadirkan die dalam mimpiku ? kenape ? aku benci situasi macam ni ! serious ,aku ingat aku pergi sabah ni boleh lupekn die . tapi kenape ! die datang blk dalam hidup aku ! ape salah aku , fine ! dulu memang tak bagi die pergi , tapi now ! aku da relekan die pergi :( bie , i tahu dulu i slalu menagis pasal you . maafkn i bie :( i mintak tolong sangat , jagan hadir dalam mimpi i lagi ?? i tak nak i yang dulu kembali , i nak i yang sekarang . i yang always dikelilingi orang yang i sayang . sory b , kaka yana suruh i buat semua ni demi kebaikan i . again , im sory ! :(

No comments:

Post a Comment

i heart them ♥